Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Zamknij

Polityka jakości HONKI  

Jakość i jasne procedury działania są dla nas kluczowe we współpracy z klientem. Klient musi wiedzieć i rozumieć za co płaci. Jesteśmy cierpliwi, skrupulatni i wyrozumiali. W pracy przede wszystkim skuteczni.

Jakość

Pojęcie jakości w przypadku oprogramowania Page_Editor rozumiemy jako:

  • niezawodność działania wszyskich funkcjonalności programu
  • łatwość obsługi dla różnych grup użytkowników (między innymi nietechnicznych)
  • ciągłe optymalizacje interfejsu
  • rozwój funkcjonalności programu w części standardowej i modułach dodatkowych
  • regularne poprawianie szybkości działania programu
  • szybkie i dostępne cenowo wsparcie techniczne i reację na nieplanowane sytuacje
  • jasność i prostota procedur
  • ciągłe poprawiania relacji ceny do jakości usług
  • badanie satysfakcji klientów programu oraz korzystających ze wsparcia technicznego

Jasne procedury

Dokumentacja prac na każdym z możliwych etapów, opisane w formie dokumentów procedury związane z działalnością firmy oraz raporty po zakończeniu prac dają klientom zrozumiały obraz naszej pracy i kompetencji. Wewnętrzne systemy kontroli procesów produkcji oraz kontroli końcowej gwarantują wyeliminowanie błędów przygotowywanych prac. W tej dziedzinie HONKI jest od lat w czołówce polskich agencji interaktywnych.

Zaprszamy do zapoznania się z badaniem jakości naszych usług na: AgencjaInterektywna.pl