Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Zamknij

Trzy typy wsparcia technicznego    

Oczekując gwarancji bezpieczeństwa i działania oprogramowania musimy liczyć się z koniecznością jego ciągłego nadzoru i aktualizowania. Związanie jest to głównie z dynamicznie zmieniającym się środowiskiem informatycznym w jakim działa.

Dla klientów świadczymy wsparcie techniczne w trzech wymiarach ujętych w pakietach:

1. Pakiet bezpieczeństwa:

  • Aktualizacje serwisu WWW oraz zagwarantowanie jego poprawnego działania pod zakontraktowanymi przeglądarkami.
  • Gwarancję krótkiego czasu reakcji na zgłoszenia i czasu na wprowadzenie zmiany lub aktualizacji.
  • Wsparcie techniczne mailowe.
  • Brak opłaty za sprawdzenie zgłoszonego problemu.

2. Pakiet podstawowy:

  • Aktualizacje serwisu WWW oraz zagwarantowanie jego poprawnego działania pod zakontraktowanymi przeglądarkami.
  • Gwarancję krótkiego czasu reakcji na zgłoszenia i czasu na wprowadzenie zmiany lub aktualizacji.
  • Wsparcie techniczne mailowe i telefoniczne.
  • Brak opłaty za sprawdzenie zgłoszonego problemu.
  • Możliwość wykorzystania 4h/m-c pracy agencji: analityka marketingowego, specjalisty SEO, programisty BE, programisty FE, specjalisty UX, grafika, testera, managera, webmastera (zasilanie treścią).

3. Pakiet rozszerzony:

  • Aktualizacje serwisu WWW oraz zagwarantowanie jego poprawnego działania pod zakontraktowanymi przeglądarkami.
  • Gwarancję krótkiego czasu reakcji na zgłoszenia i czasu na wprowadzenie zmiany lub aktualizacji.
  • Wsparcie techniczne mailowe i telefoniczne.
  • Brak opłaty za sprawdzenie zgłoszonego problemu.
  • Możliwość wykorzystania 9h/m-c pracy agencji  w niższej „ryczałtowej” stawce: analityka marketingowego, specjalisty SEO, programisty BE, programisty FE, specjalisty UX, grafika, testera, managera, webmastera (zasilanie treścią).