Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Zamknij

Zarządzanie zamówieniami  

Zwiększenie sprzedaży i zamówień online to cel większości stron internetowych. Zamówienia kontaktu, produktów, ofert czy Newsletterów powinny trafiać do jednej centralnej bazy. Aby efektywnie nimi zarządzać przygotowaliśmy moduł dostępny w ramach systemu Page_Editor.

Zastosowanie Page_Editor w zarządzaniu zamówieniami online

Oczekujemy od odwiedzających nasze strony internetowe, że zadzwonią, zamówią produkt lub usługę, wypełnią formularz kontaktowy. Cieszy nas fakt pozyskania zapytań w takiej formie, ale co się z nimi dalej dzieje? Dla potrzeb kontroli efektywności działań sprzedażowych i zarządzania zgłoszeniami z formularzy WWW przygotowany został moduł CRM funkcjonujący w ramach CMS Page_Editor. 

Jak wygląda wdrożenie?

Wdrożenie modułu CRM do istniejącej strony WWW (nieopartej o Page_Editor) poprzedza analiza techniczna i ustalenie możliwości integracji. Po analizie klient otrzymuje wycenę wdrożenia. Analiza jest bezpłatna i nie zajmuje więcej niż 24h. Wycena wdrożenia MODUŁU CRM do serwisu WWW zarządzanego przy pomocy Page_Editor jest zgodna z cennikiem wdrożeń modułów dodatkowych. 

Rozwój projektu, wsparcie biznesowe i marketingowe

Internet to dynamicznie zmieniające się środowisko informatyczne. Mamy tego świadomość, dlatego monitorujemy zmiany i proponujemy klientom rozwiązania jakie mogą zabezpieczyć i zwiększyć skuteczność działania ich biznesów. Warto zapoznać się z ofertą wsparcia marketingowego i technicznego.

Korzyści marketingowe i komunikacyjne

  • Rejestracja i podgląd w jednym miejscu zapytań z wszystkich dostępnych na stronie WWW formularzy
  • Możliwość wygenerowania raportów zapytań w określonym czasie
  • Możliwość sprawdzenia najskuteczniejszych metod pozyskania zapytania online
  • Informacja, który z pracowników firmy odebrał wiadomość i rozpoczął realizację zgłoszonego tematu
  • Informacja czy temat został zamknięty i w jakim czasie
  • Możliwość oceny efektywności pracy pracownika
  • Możliwość rozliczenia prowadzonej kampanii reklamowej online lub offline w prosty i rzetelny sposób